Qaiyum Aiyum : )

Qaiyum Aiyum : )
aiyumrahim

Monday 30 January 2012

Nak cari awekk , nak cari awek :/

Bagi satu awek kad aku , member member aku semua dah ada kodd . okey aku jealous :'/ untung aa korang semua dah berpunyekan . Hope kekal (Y) nanti kalau aku ada awekk korang semua single . Grr -.- bengang jea dohh --'' aku nak capital L ohh . tapi diaa sudah berpunyee pulokkk . muehehe . malu jea :/ Time aku couple dengan capital A kau single . aku dah break dengan capital A kau couple dengan balak mana entah >< tapi takpee . kalau aku couple mesty ada sakid hati . demam rindu bagai . kalau hidup single . watlek (Y) haha . nanti kalau tension isap rokok aa , syisha aa . ape nak jadi lah korang nih , takada kerja lain kea ? Grr -.- tengok macam aku nih . dulu aku jahad , sejakk aku minum air zam zam terus hilang jahad aku kodd . haha :D aku taknak cerita panjang cukup smpai disini saja . okey byee :)

No comments:

Post a Comment